2013.05.17-19 - Rajd

opublikowane: 21 maj 2013, 08:12 przez Ksm Bobowa   [ zaktualizowane 9 sie 2013, 12:57 przez Tomasz Gołąbek ]
XVIII Rajd KSM DT im. ks. Walentego Gadowskiego
Beskid Sądecki

„Każda osoba służyć Bogu gotowa,

Pytasz, kto to jest, a to KSM BOBOWA”

Dawno, dawno temu, przedwczoraj (17 V), niezliczona liczba osób, dokładnie 8, wyruszyła w nieznane zaplanowanym sobie na mapie szlakiem. Wyruszyli wieczorem – o 8:00 rano superszybką polską koleją. Po kilku dniach podróży byli w Młodowie o 10:00. Spotkali tam pewnego mężczyznę, który zapytał ich: „Jest tak wcześnie, a wy już nie macie energii?”. Przejęci tym pytaniem ruszyli dalej niewzruszeni. Kordowiec był dla nas jak Mount Everest, dlatego zdobycie go nie sprawiło nam większego problemu. Kolejno zdobyliśmy: Niemcową, Wielki Rogacz, Mały Rogacz, Porywisko, Ruski Wierch, Jasielnik, Flader, Wroni Wierch, aby dotrzeć do miejsca noclegowego w Jaworkach.

Na drodze wiele razy podnosiliśmy się, jednak za każdym razem mieliśmy siłę, by ponownie upaść. W Jaworkach panowała cisza tak głęboka, że nie można było pozbierać myśli. Zwiedziliśmy piękną cerkiew przemianowaną na kościół p.w. św. Jana Chrzciciela. Spędziliśmy tam jeszcze sporo czasu, by następnego ranka wyruszyć ponownie w trasę. Cały czas słyszeliśmy kroki, a to po prostu ścieżka biegła przez las. Przeszliśmy mnóstwo kilometrów i już po 15 min. mieliśmy pierwszy postój, aby wykąpać się w górskim strumieniu, w którym płynęła gorąca woda o temp. ok. 10° C. Nasza droga prowadziła przez wiele państw, a dokładniej polsko-słowackim szlakiem granicznym. Trzymając się szlaku, często gubiliśmy drogę i planowanym przypadkiem trafiliśmy na miejsce pielgrzymkowe Zvir.

Kolejnym punktem zaczepienia był Świni Groń, a później prosto po zakrętach do Piwnicznej Zdroju. Po dotarciu na miejsce wciąż słyszeliśmy kroki, a to po prostu przechodziło ludzkie pojęcie.

Bo takich CZECH, jak nas dwóch, to nie ma ani jednego!

P.S. Dziękujemy za niezwykłe wyróżnienie - GÓRSKI Puchar Fair Play im. Jana Pawła II !!! :)

GOTÓW!

Zapraszamy do galerii- jest na co popatrzeć :P